Entry About Shout Links
Bonjour Fellas !
Welcome and Assalamualaikum :) Im Wane . SINGLE or TAKEN ? confuse ! Thank you for visiting here <3
Meet me at:
Here and There
GA : I WANT MAKE OVER by Kemetot Chomel :)
hey peeps ! wane join GA lagi . hahh . banyak betul wane join kan . suka kita lah :p


- Click pada gambar untuk mengetahui syarat-2 yng selanjutnya -


"I Want Blog Makeover By Kemetot Chomel . . . sebab saya rasa kan blog saya agak simple . blog yang saya edit ini pun saya ikut tuto una :) tuto una yng saya gunakan semua yng ber-jaya tapi kan saya nak jugak design yng jenis limited punya . #hah , lebih-2 pulak saya kan . kadang-2 , saya jelly jugak pada blogger yng mmpunyai ramai followers tapi saya punya followers baru 70 ++ aje . #sedihnye saya =.=" kalau saya terpilih dalam GA ini saya ber-terima kasih sngt-2 pada una . haha . #menang pun belum lagi kan . ops ! ter-lebih pulak .  "

x nhsmusa x 

OLDER POST / NEWER POST