Entry About Shout Links
Bonjour Fellas !
Welcome and Assalamualaikum :) Im Wane . SINGLE or TAKEN ? confuse ! Thank you for visiting here <3
Meet me at:
Here and There
there are my FENS' :)
 
 hey peeps ! cuaca hari ne mmbuatkn mood saya nak update pasal kawan saya lah . macm tajuk entry saya " there are my FENS' " FENS' ne membawa erti gabungn nama saya dan kawan saya yng laen serama 12 orang ok ! nape , tak percaya kah ? huk . group FENS' ne ditubuhkan oleh Ellikaningsi Bt Saprawi * jngn gelak kan nama dia ok . aku lepak nti ! pada tahun 2010 . ouch ! nak dekat 2 tahun dah yek kami bersama . hope sampai bila-2 lah yek . bak kata ainny " kita ramai , takkn semua perasaan orang kita nak jaga " . banyak kenagn saya dngan group ne , ada yng manis , pahit , masam , masin , tawar macm-2 lah yang saya tempuhi dngan group ne . kadang-2 saya ada juga ada buat kesalahn dalm group misalnye macm touching dngan semua orng , hindarkan diri dari semua orng , buat muka dngan semua orng tapi tak lama lah sbab saya ada mempunyai satu perasaan yng mane saya tak boleh nak terus kan hari-2 saya tanpa FENS' . * ayat tak boleh blah doh ! so what ? saya sayang FENS' saya sampai bila-2 . 

- mereka bersama guru math Puan Sahidah - * macm-2 jenis muka ada *

- saya dan mereka -

- mereka yang gila - * jngan marah *

- fav pic -


banyak lagi gambr sbnarnye cuma takkn lah nak masukkn semua sekali kot . okla gtg now . see u next entry .

OLDER POST / NEWER POST