Entry About Shout Links
Bonjour Fellas !
Welcome and Assalamualaikum :) Im Wane . SINGLE or TAKEN ? confuse ! Thank you for visiting here <3
Meet me at:
Here and There
assalamualaikum . sudah lama tidak meng-update ne blog ter-SAYANG . saya agak busy lah sejak mulanye kerja kursus PRINSIP PERAKAUNAN ne :) tapi kan best lah pulak buat kerja kursus P.A ne bila kita faham kan kan ? ^^ * berlagak pulak tue :) heheheh .

hari ne kan saya keluar dngn kawan kawan pegi McD :) best tahu tak ? ^^ gelak gelak , makan makan , senyum senyum , chat chat , sembang sembang , study study dan bynk lagi lah yng kami buat . tadi saya mkan aiskrim SUNDAE dan air COCA COLA . best best setelah sekian lama tidak pegi McD :) 

dalam masa yng sama jgak , saya sedih lah sbb kawan saya selalu kutuk saya . maybe , kawan kawan laen anggp itu satu gurauan dan kelakar tapi bagi saya itu adalah KUTUKAN . tapi saya tak kesah lah kamu nak kutuk ke nak perli ke ape ke . saya tak kesah lah sbb saya tahu ramai yng akan backup kamu dari saya :')

oke , saya rindu pada someone . tak tahu nak terang kan mcm mane rindu saya ne pada dia . ' hey , awak budak busuk . bila nak mesej saya lagi ne ? ' saya amat merindui awak lah :D huhuh ^^ 


p/s : saya happy dngan diri saya . saya tahu sape diri saya tak perlu lah awak nak perli saya smpai mcm tue sekali . ape ape pun TERIMA KASIH atas ke-perli-an anda pada saya . amat menghargai :)




OLDER POST / NEWER POST