Entry About Shout Links
Bonjour Fellas !
Welcome and Assalamualaikum :) Im Wane . SINGLE or TAKEN ? confuse ! Thank you for visiting here <3
Meet me at:
Here and There
RINDU BLOG SAYA !

ASALAMUALAIKUM .
oke , saya dengan merasmikan yng saya sudah lama tidak meng-update ini blog ! wwaaahhh , rindu gila sama blog purple ini . lihat lah , habuk pun sungguh tebal neyh . uhuhuhuhuhuh , skrng sudah tiada habuk lagi . bukan saya tidak mahu update ini blog cuma saya kekurangan waktu untk meng-update blog kesayangn ini . yela , minggu sblum exam ada latihan kompng waku petang , pastue minggu berikut nye ada exam selaras 1 and then ada event main kompang kat kenduri kahwin sabtu ahad . skrng neyh baru ada waktu untk update blog . mintak maaf kepada blogger blogger sekalian yek yng buka blog saya tapi entry tak berubah kan . hehehehh :) so sorry oke . mcam ada orng baca blog aku kan kan . sedih sedih :') 

yyeeeaaahh , minggu neyh school holiday . tapi tak leyh seronok sngt sbab keja sekolah agk menimbun jgak lah . satu kerja sekolah pun saya tak sentuh ag , tatau lah bila mau sentuh itu kerja kerja sekolah . btw , saya rindu sama kawan saya iaitu ASYRAF AFIFI dan AMIRUL ASYRAF . diorng neyh kembar tau , school holiday diorng tade kat ipoh , diorng skrng jauh dari ipoh . diorng pergi menunaikan ibadah umrah . huhhhuhu , so sad lah bila diorng pergi . 


oke la , smpai sini jela dulu yek . acc , bynk lagi cerita mau dipost-kan tpi kesuntukn waktu lah . nnti saya post ag yek . bubye .





OLDER POST / NEWER POST