Entry About Shout Links
Bonjour Fellas !
Welcome and Assalamualaikum :) Im Wane . SINGLE or TAKEN ? confuse ! Thank you for visiting here <3
Meet me at:
Here and There
KENAPA MALAS NAK STUDY (?)

( sumber dari google )

tidaaakkk , kenapa saya rajin malas nak baca buku neyh sedng kan saya mahu exam mggu dpan . kenapa makin lama nak SPM , makin malas neyh ? tolng lah saya , mcam mne nak buang tabiat malas neyh . saya nak pndai lah , tahun neyh adalh tahun penentu masa dpan saya . tapi kenapa saya malas ? ? neyh msti setan yng hasut saya supaya takyh study neyh . bengong betul lah setan neyh , suka sngt hasut manusia ! 

  • nur hany syazwanee anda boleh lakukan untk exam kali neyh . jgan malukan diri sendiri . 
  • YOU CAN DOING WANE !

p/s : jgan mlas wane ! buat selagi yng mampu :)



OLDER POST / NEWER POST